Ve spolupráci s obchodním ředitelem pro evropský trh budete odpovědní za koordinaci a rozvoj stávajícího zákaznického portfolia a také za vyhledávání nových zákazníků a partnerských firem.
Mezi Vaše každodenní aktivity bude patřit získání nových klientů, analýza obchodních aktivit klientů a doporučení pro další rozvoj, správa portfolia klientů (pravidelné schůzky, vyřizování žádostí a poskytování informací, zpracování obchodních nabídek a smluv, monitorování rizik zákazníka). Pro tuto pozici hledáme týmového hráče, zvědavého, proaktivního, samostatného a se smyslem pro obchod a zákaznický servis. Požadujeme výbornou znalost francouzského a českého jazyka, schopnost přizpůsobit komunikaci různým partnerům během obchodních jednání, schopnost identifikovat potřeby zákazníka a nabídnout odpovídající službu včetně doplňkových služeb. Dále požadujeme perfektní komunikační schopnosti potřebné pro jednání a prodej služeb, které nabízíme. Pro možnost výkonu práce je nezbytná alespoň základní orientace v oblasti DPH a mezinárodního obchodu.
Životopisy psané ve francouzském jazyce zasílejte na adresu lhonnerova@asd-int.com.